  • Data: 2011-10-22 20:58:46
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadza sie, takiej ciemnoty i zacofania jak miedzy piewcami agresywnego
    > ateizmu nigdzie poza Polska nie spotkasz.

    Nie jestem ateistą tylko panteistą. Niby dlaczego mam łykać tylko waszą
    bajkę o Jezusku naktórej przez lata dorobiliście się majątków,zwykle kosztem
    śmierci tysięcy niewinnych ludzi?

    Mam znajomego - robi doktorat z języków starożytnych, specjalizuje się w
    łacinie z okresu "chrystusa"
    Pracował również dla bajkopisarzy z watykanu.

    To co mi mówił to przechodzi ludzkie pojęcie - jak całe tezy wiary KK są
    zmyślone i przekłamane przez lata na potrzeby katabasów. W to wierzę, a nie
    w waszą demagogię

    MS