  • Data: 2011-10-24 13:39:07
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza sie, maly prymitywny gnojek wyzywajacy od pedofili tylko dlatego,
    > ze nie jest w stanie pojac o czym mowa, wykazuje spory rozdzwiek z
    > gloszonym przezen poszukiwaniem sprawiedliwosci dziejowej.
    >
    > Z drugiej strony nie widze niczego nagannego w nazywaniu gnojkiem,
    > czlowieka chcacego za takiego uchodzic.
    >
    > Ale chyba mamy rozbiezne poglady, nieprawdaz?

    Dlaczego, jeśli ktoś jest gnojkiem to inaczej go nazywać? Również jasne
    jest dla mnie zrozumienie kogoś kto głosi zasadę oko za oko i wg niej
    postępuje - rozumiem, choć nie pochwalam. Natomiast jeśli ktoś deklaruje
    zgodność z określonymi zasadami a postępuje wbrew nim to jest hipokrytą,
    bez znaczenia co głosi i co robi.
    Zobacz Maniek obraża nie tylko kikiego, ale zupełnie nieznajomą osobę.

    pzdr.
    rafał