  • Data: 2011-10-24 14:37:22
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "kiki" <k...@k...ki> szukaj wiadomości tego autora

    "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message
    news:j83pq0$b5p$1@inews.gazeta.pl...

    > Dlaczego, jeśli ktoś jest gnojkiem to inaczej go nazywać? Również jasne
    > jest dla mnie zrozumienie kogoś kto głosi zasadę oko za oko i wg niej
    > postępuje - rozumiem, choć nie pochwalam. Natomiast jeśli ktoś deklaruje
    > zgodność z określonymi zasadami a postępuje wbrew nim to jest hipokrytą,
    > bez znaczenia co głosi i co robi.
    > Zobacz Maniek obraża nie tylko kikiego, ale zupełnie nieznajomą osobę.

    Ale maniek mnie nie obraża :-) ja nie traktuję go poważnie :-) Polemizuję z
    jego postami, a nie z nim :-) Nie ma sie o co obrażać ale to fakt, że
    katolickie wychowanie ma sie nijak do ich "Talibanizmu" :-)
    Jeszcze trochę i kupią sobie pasy z dynamitem i umrą za wiarę ... z hasłem
    "nie będziesz mial innych bogów przede mną" -)