    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: klej naprawczy parkiet
    Date: Wed, 22 Feb 2012 04:38:40 -0800 (PST)

    On 20 Lut, 22:53, klamaj <k...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    > czy ktoś ma doświadczenie w robieniu zastrzyków klejowych pod parkiet?
    > Znalazłem dwa kleje Maksimus PN i Uzim MK 37.
    > Jest to stary parkiet dębowy (80lat) wygląda pięknie ale gdzie nie
    > gdzie klepki się troche zapadają i ruszają.
    > Proszę o sugestie i pomoc.
    > Pozdrawiam Łukasz

    idz na e-manta.eu/forum
    Tam na pewno znajdziesz kogos bardziej obeznanego z tematem.
    Sam robilem taki zastrzyk ale tylko w jednym miejsciu i zrobilem to
    silikonem.
    W rezultacie trzeba bylo zrobic otwor 8mm i potem kombinowac z
    zatyczka, szlifowaniem i olejowaniem zeby nie bylo widac.
    Jak sobie zle zrobisz to moze sie okazac ze albo trzeba przelozyc
    calosc ponownie albo bedzie niezbyt elegancko...