    From: "p 47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: klejenie3 styropianu
    Date: Fri, 20 Jan 2012 18:39:39 +0100

    news:jfblgi$c6a$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ty, noblista matematyk teoretyk,

    W każdym razie umiem czytać i rozumiem przeczytany tekst, a to, okazuje się,
    sztuka nie dla wszystkim dostępna;-)

    >chcesz powiedzieć ze to sie opłaca czy nobel z ekonomii to za daleko dla
    >ciebie?

    Nie ma potrzeby pytać, wystarczyło poprosic kogoś, jesli z tym masz problem,
    aby przeczytał ci to, co wczesniej na ten temat napisałem i juz
    wiedziałbyś, co chciałem powiedzieć;-)
    Zacytuję tu więc mój wczesniejszy post:

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    (...)

    >Możesz zatem pocieszyć się, że skoro w roku po ociepleniu ściany zużyłes
    >tyle samo gazu co przed ociepleniem, to gdybyś ściany nie ocieplił to
    >wówczas gazu zużyłbyś więcej. Oczywiście nie wypowiadam się nt. strony
    >ekonomicznej tego przedsięwzięcia, ale, co jest pewne, z fizyką pan nie
    >wygrasz;--)
    Zastanów się węc może przez chwilkę zanim wyslesz post z podobnymi
    pytaniami, bo MZ trochę się publicznie osmieszasz, a po co ??
    Przeciez i powazniej to zupełnie nie rozumiem, jak możesz nawet przez
    chwilę oczekiwać, ze mogę miec jakikolwiek pogląd nt. opłacalności TWOJEGO
    ocieplania sciany garazu, skoro nie mogę mieć nawet tzw zielonego pojecia na
    temat:
    1. jak tę scianę ociepliłeś,
    2.jak duża jest ta sciana
    3.o ile zmniejszyło się przewodnictwo ciepła po zaizolowaniu
    4. jak jest róznica temperatur po obu stronach tej ściany i przez jaki okres
    ona wystepuje
    i przede wszystkim
    5 . ile cię to ocieplenie kosztowało
    itp itd.