  • Data: 2010-04-07 13:38:51
    Temat: Re: klimatyzacja, koszty
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz laboratorium pomiarowe i badales po kilka sztuk kazdego modelu?

    mam oczy i licze to co jest napisane na naklejce producenta. Z moca
    chlodnicza klamie, z elektryczna juz mu trudniej.

    > Nie ma czegos takiego jak "pobor wzrasta niezauwazalnie" w przypadku
    > klimatyzacji zasilanej silnikiem elektrycznym. Wieksze/mniejsze skoki
    trwaja
    > relatywnie krotko i nie maja istotnego znaczenia dla calkowietgo zuzycia
    > energii.

    taaaa. Jak masz wzrost w skokach po 50W a wzrost w skokach po 1500 to zadna
    roznica dla CIebie ?

    > No wlasnie czekalem az sie przyznasz. Po prostu nie pasi Ci, ze da sie
    > taniej i frajerow moze ubyc. Zamiast konkretow pleciesz w kolko o
    > jakosciowej jakosci, oraz rzucasz dowolnymi liczbami nie wskazujac ich
    > pochodzenia.

    eeeeeee. My nie zarabiamy na sprzedazy sprzetu. My zarabiamy na instalacji.
    Kazdy trzeba zainstalowac wiec bez roznicy czy to airforce czy nie. plus dla
    nich jest taki, ze dostarczaja choc 3m rury w komplecie.

    Wszystko inne w mojej ocenie jest do dupy z akcentem na jakosc. Bo na zrytej
    jakosci pozniej instalator ma wiecej roboty.

    Icek