  • Data: 2010-04-08 10:39:58
    Temat: Re: klimatyzacja, koszty
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wlasnie obejrzlaem sobie moja tabliczke - podasz jak wyliczyles te 1.8
    > 2.1? Juz chyba piaty raz o to Cie prosze i nic.

    a ja juz Ci pisalem. Dziele moc chlodnicza przez moc znamionowa elektryczna.

    > No widzisz, ja nie pytalem o zwiekszanie mocy w skokach tylko o
    uruchamianie
    > silnika. Te skoki sa konieczne do plynnej regulacji mocy, nie chronia
    przed
    > silnym obciazeniem na starcie.

    i tu jestes w bledzie. Bo jak od silnika wymagasz mocy 50W i on nawet ma
    skok przy starcie to niech bedzie mial ten skok na poziomie 100% to wtedy
    obciazy nagle instalacje moca 100W

    Jak masz moc 1,5kW to dupniesz po instalacji 3kW. Wiec roznica spora nie ?

    ehh. Nie wiesz na czym polega bajer inwerterowego a sie scierasz. Uzyj
    google i poczytaj o zapasie mocy i oszczednosciach w energii spowodowanej
    rozwiazaniem elektrycznym w takiej klimie.

    EOT

    no nie

    EOT

    Icek