  • Data: 2010-04-08 13:20:04
    Temat: Re: klimatyzacja, koszty
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hpkbb6$cnh$1@node1.news.atman.pl...

    > a ja juz Ci pisalem. Dziele moc chlodnicza przez moc znamionowa
    > elektryczna.

    Uhm, i jakie moce widziales na tabliczce AirFircea?

    > uruchamianie
    > przed
    >
    > i tu jestes w bledzie. Bo jak od silnika wymagasz mocy 50W i on nawet ma
    > skok przy starcie to niech bedzie mial ten skok na poziomie 100% to wtedy
    > obciazy nagle instalacje moca 100W

    I tego nawet nie wiesz, ze skok dochodzi do okolic razy dziesiec a nie o
    100%. Druga sprawa pokaz mi klimazytor, ktory pracuje z moca poczawszy od
    50W.

    > Jak masz moc 1,5kW to dupniesz po instalacji 3kW. Wiec roznica spora nie ?

    Zadna. Jesli ma wytrzymac ciaglego 1.5kW, to na krotko nawet 15kW nie jest
    problemem.

    > ehh. Nie wiesz na czym polega bajer inwerterowego a sie scierasz. Uzyj

    Zgadza sie - w sensie oszczednosci to tylko bajer.

    > google i poczytaj o zapasie mocy i oszczednosciach w energii spowodowanej
    > rozwiazaniem elektrycznym w takiej klimie.

    Zadne oszczednosci.

    > EOT

    Wiedzialem, ze pekniesz. Jedyna oszczednosc jaka ludziom marni handlowcy
    wmawiaja ma polegac na rzadszym wlaczaniu - niestety nawet tego chwytu nie
    znasz.

    > elektryczny

    > no nie

    No tak.

    > EOT

    I tak koncza kombinatorzy gdy trzeba konkretow.