  • Data: 2010-04-08 09:38:13
    Temat: Re: klimatyzacja, koszty
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hpk751$bcl$1@node2.news.atman.pl...

    > ale nie rozrozniasz "obliczyc" od "wymyslic" ??
    >
    > Czytam z tabliczkli znamionowej, dziele i wynik podaje.

    No wlasnie obejrzlaem sobie moja tabliczke - podasz jak wyliczyles te 1.8 i
    2.1? Juz chyba piaty raz o to Cie prosze i nic.

    > no widzisz. Silniki w jednostkach inwerterowych wlasnie maja mozliwosc
    > zwiekszania obrotow a co za tym idzie mocy w takich wlasnie skokach.

    No widzisz, ja nie pytalem o zwiekszanie mocy w skokach tylko o uruchamianie
    silnika. Te skoki sa konieczne do plynnej regulacji mocy, nie chronia przed
    silnym obciazeniem na starcie.

    Uhm, takoz samo w inwerterowym.