  • Data: 2017-07-26 23:30:18
    Temat: Re: klimatyzator przenośny. skąd bierze powietrze?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.07.2017 o 23:13, Adam Sz. pisze:

    > Maniek, Kris, co Wy na to? Tak chwalicie grawitacyjna, a tu ktoś narzeka :)
    > Ja mam mechaniczna i w każdym pokoju te 20-30m3/h zawsze świeżego dopływa.
    > pozdr.

    dziękuję wszystkim za uwagi. ja mam właśnie taki okres w życiu, że nie
    bardzo mogę spać przy otwartym oknie, (co dotychczas czyniłem) bo
    regularnie 6:20 budzą mnie budowlańcy. Końca roboty nie widać. Jak
    przyjdą upały to kupie jednobryłową klimatyzacje. sram na małą
    sprawność, to będzie działać przez miesiąc w roku najwyżej, ale
    wystraszyliście mnie grzybem, pleśnią i uduszeniem. Kratki wentylacyjne
    mam przepisowe, nawet nadmiarowe, ale nie w sypialni!
    ToMasz