  • Data: 2011-01-05 19:20:19
    Temat: Re: kocioł/piec C.o misię 'poci'
    Od: "jasiek" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli nie masz wkładki nierdzewnej lub ceramicznej w przewodzie dymowym,
    > za jakiś czas ten smród, który Ci się skrapla na dnie pieca, wyjdzie Ci
    > też
    > na ścianie w pomieszczeniach, gdzie ten kanał przebiega.

    jak dla mnie to kiedyś nie było wkładek nierdzewnych lub ceramicznych i
    jakoś w pokojach nie było czarno i śmierdząco.
    osobiście mieszkam w domu 50-cio letnim w którym przewód kominowy jest
    wybudowany ze zwykłej cegły palonej i nic się nie dzieje, z tego co wiem to
    czarno w pokojach robi się gdy przewód jest popękany i np padający deszcz
    przez przewód kominowy podsiąka przez te pęknięcia w sciany i tynk w
    pokojach

    ale oczywiście nie twierdzę, że mam rację

    pozdro

    jasiek