  • Data: 2011-12-02 10:01:59
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jackare napisał:
    > Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    >
    > a jak chciałem suszyć spodnie na kaloryferze to w
    >
    > Termet nie jest badziewny. To bardzo dobry i przyjazny cenowo kocioł,
    > zwłaszcza pogwarancyjnie

    Wiem, to samo twierdził gościu, który zakładał kocioł(to jakiś szwagier
    wujka, albo siostra ciotki:) ) wybił z głowy rodzicom niemieckie
    hiperkołty za pierdylion złotych, które jak twierdził są nieadekwatnie
    drogie do jakości i sakramencko drogie po gwarancji, zainstalował
    taniego termeta i z tego co się orientuję nic się w nim jeszcze nie
    spieprzyło. Chodziło mi raczej, że to było z 10 lat temu więc teraz
    kotły powinny być dużo bardziej sprawne, z czujnikami pogodowymi, z
    wyświetlaczami LCD, MP3 i co tam jeszcze, czego tamten nie ma lecz
    tylko auraton w pokoju.

    pozdrawiam
    rafał