  • Data: 2011-12-02 18:58:17
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości news:03ffe182-7e65-49f7-be0d-

    >Mam znajomego który niedaleko mnie mieszka ma gaz (ziemny). Dom ma 3
    >letni (150m2) , ocieplony styropianem 12 albo 15cm , dach (20 albo 25
    >cm wełny) + rekuperator i z tego co się pytałem to jego największy
    >rachunek za gaz miesieczny był w tamtym roku w zimę wyniósł 1200zł !
    >(za miesiąc) a tak średnio 300-800zł miesiecznie ...
    >W lato niżej bo poniżej 100zł ...

    Moze te 1200 to za dwa miesiace, bo tak za gaz sie placi, faktura jest za
    dwa miesiace.
    Ja w zeszlym roku o ile pamietam za dwa najgorsze miesiace styczen i luty
    dostalem fakture na podobna kwote, pewnie nieco wyzsza jak nizsza.za kawalek
    pazdziernika, listopad i kawal grudnia dostalem na cos ok. 800zl.
    Sezon zamknalem trzema tysiami. Moj sasiad cos ok. czterech tysi.

    Pozdro.. TK