  • Data: 2011-12-03 09:26:40
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Gru, 02:12, "Marex" <m...@W...gazeta.pl> wrote:

    >       A to gdzie jest drewno w nadlesnictwach po 70z za metr-domyslam si
    > e masz na mysli m3 ??? Mieszkam w centrum, u nas w dzkim cena brzozy,
    > debu , itp w nadlesnictwie kosztuje w lesie!! po wycince ~~240z /m3.Dodaj c
    > transport wynosi to nieco wiecej. Mowa o klasie S 2, bo ta sza S4 jest
    > nieosiagalna, chyba e si ma lesniczego w rodzinie, w r d znajomych.. e co
    > uszczkn z olbrzymich deputat w.

    Dwa (albo trzy) lata temu pytalem w nadlesnictwie rybnik i po tyle
    bylo!! 70 pln za belki 1,2mb, za 1mp. Jakos nie wierze w te 240 pln /
    m3 - wtedy pociety i porabany dab/buk/grab kosztowal u mnie 150 pln, z
    transportem na plac. Teraz widze ze praktycznie ta sama cena:

    http://allegro.pl/drewno-kominkowe-katowice-gliwice-
    zabrze-sosnowiec-i1956629713.html

    Skoro za 150-170 jest pociete, porabane i z transportem 50km gratis to
    w nadlesnictwie ile moze kosztowac? Pewnie polowe :) Na allegro pelno
    takich ofert wiec to nie jakis pojedynczy przypadek.
    pozdr.

    --
    Adam