  • Data: 2011-12-02 19:30:34
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Po prostu majac alternatywe w postaci gazu nie zawracam sobie glowy takimi
    >problemami. Nie interesuje mnie wilgotnosc wegla, bo szkodzi podajnikowi,
    >nie workuje nic po godzinach, nie zajmuje sie jakoscia wegla i co tam
    >jeszcze.

    Co do jakości gazu nie masz na nią żadnego wpływu a "standardem" jest
    "chrzczenie" gazu poprzez jego wzbogacanie azotem ...
    Wtedy jakoś dużo więcej się zużywa , głównie pod koniec roku , bo firmy
    gazowe chcą sie wykazać zyskami ...

    Niestety oszukiwanie na jakości gazu to niemalże standard i nie ma się
    żadnego wpływu jak kaloryczny jest dostarczany gaz ...