  • Data: 2011-12-06 16:31:09
    Temat: Re: kolejna zla wiadomosc dla gazowników
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:0f780edc-dff8-4523-b2b1-b9d910167743@y12g2000vb
    a.googlegroups.com...

    > Nie wiem ...

    > Po prostu jak mieszkałem w bloku to miałem II-taryfy ...

    Ale przecież wiesz dokładnie ile zużywasz prądu w tańszej i droższej
    strefie - to widać na fakturze. Przelicz sobie sumę po cenie z taryfy
    jednostrefowej i porównaj koszta. Może przepłacasz mając dwustrefową taryfę?

    Jeśli jednak starasz się jak najwięcej używać tańszej strefy, to może Ci się
    ta taryfa opłacać. Jednak mimo wszystko człowiek staje się uzależniony -
    pranie, zmywanie nie wtedy gdy się chce tylko wtedy gdy taryfa pozwala...

    (...)

    > Palenie ekogroszkiem we wiosnę/lato to dla mnie bezsens. Za dużo opału
    > idzie w komin, bez sensu podgrzewa się dom (jednak w kotłowni jest
    > ciepło ..) , zużywa się bardziej piec a dodatkowo i tak elektronika
    > pieca działa która też bierze prąd ...

    Jeśli zużywasz dużo CWU to jednak rachunki za prąd w lato mogą być spore i
    niweczyć całą oszczędność palenia ekogroszkiem. Według mojej kalkulacji gaz
    wyjdzie taniej lub porównywalnie.