eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekolektory, panele fotowoltaiczne... a moze lustra i stirling? › Re: kolektory, panele fotowoltaiczne... a moze lustra i stirling?
  • Data: 2013-05-24 10:47:39
    Temat: Re: kolektory, panele fotowoltaiczne... a moze lustra i stirling?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 24 maja 2013 10:40:53 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Idea by�a taka �e w lecie �adujemy ten akumulator a w zimie korzystamy.
    > Niestety nie wiem czy dosz�o do realizacji.

    jesli ktos wziął kartke i policzył ilosc ciepła jaka tam mozna zgromadzić to tego nie
    zrealizował :-) No ale marketing czyli cuda - nie takie idiotyzmy ludzie robią.
    Mam znajomka który majac gaz sieciowy pod domym zrobił PC, dał za całosc ze 60kzł a
    teraz sie cieszy ze koszty ma na poziomie cen energii gazu :-)

    b.