eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekolektory, panele fotowoltaiczne... a moze lustra i stirling? › Re: kolektory, panele fotowoltaiczne... a moze lustra i stirling?
  • Data: 2013-05-24 12:59:18
    Temat: Re: kolektory, panele fotowoltaiczne... a moze lustra i stirling?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.05.2013 12:36, Budyń pisze:

    > miałem linki ale mi zeżarło - dwie instalacje były w Polsce.
    > Tu cos jest: http://rash.home.pl/projekt/gorzenski_7.pdf

    Jak dla mnie to wygląda na "zasłonę dymną" do wyciągania funduszy unijnych.

    > tego sie chyba nie da wykryć wczesniej, mozna sie dobrze zdziwić jak całe ciepło
    bedzie u sąsiada :-)

    Da się. Jak da się zrobić studnię, to są cieki wodne. MOŻE by to
    działało jak reklamują, jakby najpierw wykopać ogromny dół, wyłożyć
    izolacją termiczną z uszczelnieniem odpornym na wodę, a potem nasypać na
    nowo i z wierzchu jeszcze przykryć jakąś izolacją.

    A tak to się wszystko "rozejdzie po kościach" i zyski będą bliskie błędu
    pomiaru.

    > dla twojej informacji - musze wysyłac z gugla,

    Ale to twój problem.

    Poza tym jak masz WWW to zawsze możesz użyć jakiejś normalnej aplikacji
    z chmury lub przez VNC.

    > inne serwery mnie nie wpuszczają.

    Za karę za niezawijanie wierszy? ;->

    > A w gulu nie ma takiej automatycznej opcji.

    Nie mój problem.

    > Ty możesz zmienic czytnik, ja nie. Tylko dla
    > ciebie ręcznie tego robił nie bede.

    Nie zamierzam zmieniać czytnika (który z czytaniem nie robi problemu,
    tylko potem z cytowaniem jest zgrzyt, bo Thunderbird prawidłowo cytatów
    nie psuje i zostawia jak były) dla pojedynczych gamoni/leni, którzy nie
    potrafią skonfigurować sobie usenetu albo chociaż raz na kilkadziesiąt
    znaków nacisnąć jeden klawisz więcej.

    PS: kodowanie też chrzanisz.