    From: Piotr Boncza <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: komin - jak ułozyć kanały
    Date: Sun, 30 Oct 2011 04:54:56 -0700 (PDT)

    On 30 Paź, 08:19, "William Bonawentura" <w...@o...pl>
    wrote:
    > 1) Wentylacj salonu zaplanuj maksymalnie daleko od kana u spalinowego
    > kominka bo musi ona wypa ju za obudow .
    > 2) Dwururowy zesp koncentryczny ma sens je li tw j kana jest brudny albo
    > je li kana u kominowego nie masz i zesp leci np. przez poddasze. W twoim
    > wypadku to marnotrawstwo pieni dzy. Wystarczy jedna rura w czystym kanale
    > wentylacyjnym.

    zamień wentylację gospodarczego z kanałem dla kondensata. Ten zrób z
    2m rur PP najlepiej junkersa oczywiście stosując wszystkie składniki
    systemu kominowego. Odpowietrzenie kanalizacji usuń z komina i daj na
    dachu możliwie daleko od komina, jak się pojawi ciąg wsteczny to nie
    będzie zasysało smrodu.

    pozdrawiam Piotr