  • Data: 2010-03-11 18:30:41
    Temat: Re: komin z boku kominka?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Budyn" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:hnb5jn$ahq$1@inews.gazeta.pl...

    > w mojej polisie stoi ze powodem odmowy wyplaty moze byc odstepstwo od
    > projektu budowlanego. A ze cos takiego nietrudno wykazac to ewentualna
    > wyplata moze by watpliwa jesli ktos zastosuje swoje wynalazki a w
    > projekcie bedzie mial inaczej. Ubezpieczalnie zyja z niewyplaconych
    > odszkodowan i dowolny powód jest dobry...

    W czym problem, aby dokonac stosownych zmian w projekcie ?
    Zwlaszcza, ze instalacje i tak zawsze sa inne, zatem i tak trzeba bedzie ten
    projekt zmieniac.
    Poza tym projekty dotyczace ogrzewania CO zazwyczaj obejmuja tylko rodzaj
    ogrzewania oraz jego parametry, bez precyzowania odnosnie sposobu montazu.
    Montaz natomiast precyzuja instrukcje montazu producentów. Jezeli montaz
    zrobiony jest zgodnie z wytycznymi producentów urzadzen, a urzadzenia i caly
    osprzet posiadaja stosowne atesty i deklaracje zgodnosci to TU nie ma sie do
    czego przyczepic.

    Tak wiec nie ma co przesadzac.