  • Data: 2009-11-11 22:46:17
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lis, 23:31, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Konkluzja taka, ze im bardziej to wszystko skomplikowane, tym bardziej
    > klopotliwe montazowo. Bierz sie Adam do roboty, to moze do stycznia sie
    > wyrobisz. :-)

    Eeeetam Maniek - dobre klucze trzeba miec, duzo sily w rekach (mi ich
    nie brakuje wbrew mojej mizernej posturze ;) - do zakrecania srub
    zawsze prosze kogos innego bo ja zawsze urywam;) i przede wszystkim
    nie uzywac dziadowskiego teflonu tylko pakul :) U siebie mam skrecony
    poki co do kupy caly rozdzielacz do wody (a bylo tam dobrych kilka
    duzych polaczen gwintowanych), duuuzo roznych pierdolek przy glownym
    rozdzielaczu CO (przejscia z PP na gwint i kilka zaworow, nyple,
    redukcje i tak dalej), trzy rozdzielacze podlogowki (przyszly w
    czesciach pierwszych) - w sumie 21 obiegow i narazie nie mialem
    jeszcze ani razu ani jednej kropelki wycieku, a wszystko testuje przez
    kilka dob przy 10bar :-)

    Instalacja kominkowa jest prosta jak drut, a wiekszosc polaczen jest
    lutowanych. Zreszta, beda fotki z datami i godzinami, zobaczymy jak mi
    pojdzie ;-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.