  • Data: 2009-11-14 17:55:06
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lis, 18:44, "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> wrote:

    > Smieszy mie takie gadanie.
    > Kazdy moze. Ocz\ywiscie, ze kazy moze, ale nie kazdy ma do tego tzw.
    > "smykalke". Bylo nie bylom do takich rzeczy trzeba miec troche pojecia i
    > umiejetnosci technicznych. Niestety nie kazdy to ma. Ludzie posiadaja
    > przerózne zawody i przerózne zdolnosci.
    > Poza tym poznawanie armatury, rozwiazan technologicznych zajmuje sporo czasu
    > i wymaga sporego zaangazowania, a nie kazdy ma tyle tego czasu, zeby uczyc
    > sie rzeczy, które beda potrzebne tylko i wylacznie do zrobienia jedenej
> [...]

    Jestes instalatorem, wiec nie ma sensu z Toba polemizowac :-) Po
    czesci masz racje. Ale ja i tak uwazam, ze to sa proste manualnie
    czynnosci ktorych kazdy moze sie nauczyc. Nie trzeba miec w sobie
    niczego, co nadawaloby sie do pokazania w programie "Mam talent" ;-)
    Kazdy mial w szkole zajecia z ZPT na ktorych robilo sie podobnie a
    nawet czasem bardziej skomplikowane rzeczy ;-) Nie twierdze, ze kazdy
    MUSI to robic sam. Ale twierdze, ze kazdy MOZE :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.