  • Data: 2009-11-22 09:50:49
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    cinews:he98l4$bj6$1@news.interia.pl...

    > Wyobraz sobie, ze u mnie dom reaguje
    > identycznie jak Twoj przy tych temperaturach.

    Bo mój też jest jeszcze kiepsko ocieplony (brak ocieplenia dachu) i
    też ma wentylację (na razie) grawitacyjną. Więc musi się zachowywać
    podobnie.
    ;-)

    W zeszłym roku był tylko częściowo ocieplony i spadek temperatury
    (choć też powolny) był zauważalnie szybszy.
    > 12cm welny miedzy krokwiami. Gdzie te Wasze determinujace ogrzewanie straty
    > wentylacyjne to ja nie wiem. A Ty szukasz problemu w jednym otwartym kanale
    > kominowym, choc ja mam 700% wiecej strat tylko na wentylacji a dom zachowuje
    > zblizona bezwladnosc do Twojego. I tym milym akcentem pozdrawiam na dzis.

    Straty na wentylacji będą tym większe im większa różnica temperatur.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.