  • Data: 2009-04-08 17:13:22
    Temat: Re: kontener mieszkalny - koszta i prawo
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski" <c...@m...ip.tpnet.pl>
    napisal w wiadomosci news:grf0p0$59p$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Dzien dobry.
    > Planuje ustawienie kontenerow mieszkalnych
    > (sanitarny+mieszkalny+pracowniczy) na potrzeby warsztatu.
    > interesuje mnie jak do tego podejsc od 'prawnej' strony, tzn:
    >
    > -jakie potrzebuje papiery w kontekscie posiadania gruntu?
    > grunt bedzie zakupowany/dzierzawiony osobno, jednak nie chce zadnych
    > niespodzianek (np. jesli bedzie potrzeba przestawic kontenery, dostawic
    > kolejne, etc.
    >
    > -uzbrojenie/media. jak wygladaja koszty i procedura podlaczania elektryki,
    > wody, kanalizacji? gazu ze wzgledow bezp. nie bedzie.

> [...]

    zapewne musisz miec zgloszenie na budynek tymczasowy i okreslic czas
    trwania - pozniej mozesz znowu zglosic ze budynek tymczasowy i tak do
    smierci
    posiadanie gruntu musisz miec wlasnosc najlepiej, jesli dzierzawa to i
    jakies pozwolenie od wlasciciela lub w umowie zawrzec taki punkt no
    najlepiej aby to byla dzilka budowlana lub rzemieslicza aby numer w
    ewidencji byl /adres do korespondencji/
    uzbrojenie bez problemow - prad, woda /tylko w studzience przylaczeniowej/,
    telefon, cokolowiek
    zarejestrowanie firmy bedziesz musial podac adres to podajesz na teren
    dzierzawy i tyle to samo z bankiem etc

    powodzenia
    P.S
    Zalatw papiery przed kupowaniem barakow dla zalogi.