    From: Marek <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: koszmar - reklamacja w Leroy
    Date: Sat, 14 Aug 2010 06:24:19 -0700 (PDT)

    On 13 Sie, 08:05, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > Zakupilismy u nichdwie kabiny prysznicowe jak były w dobrej cenie.
    > Kilka miesięcy stały w garażu. Po montażu okazało sie że jedna ma
    > pokrzywiony profil i niemozliwe aby była to nasza wina bo tego wyprostować
    > sie nie da  - za twarde. Przyjechał serwis z Cersanitu i powiedział że to
    > uszkodzenie mechaniczne i do widzenia. Poza protokołem powiedział że to
    > najprwdopodobniej w Leroyu kabiny leżały jedna na drugiej i została
    > zgnieciona. W leroyu spyachają nas na serwis itd. Reklamowalismy tanie.
    > reklamacje i przyjechał drugi raz serwis i to samo :)
> [...]

    W Leroyu kiedys kupilem dwa bojlery elektryczne 50 L.
    W jednym było przebicie, takie, ze jak dotknąłem rury doprowadzającej
    wodę, to mnie tak pierdyknęło, jak Wassermana w jego wannie.
    Pojechałem im zwrócic to badziewie, z nadzieją, ze zaraz odbiorę inny
    egzemplarz bez feleru.
    Te dziady mówią mi, ze mam złożyć reklamację, a na jej rozpatrzenie
    mają miesiąc.
    Tymczasem, w domu murarze, hydraulicy, elektrycy...itd...
    Mówię, ze chcę rozmawiać z kierownikiem. Przychodzi jakiś arogancki,
    pedał z kitką i mówi mi , ze takie są przepisy.
    Mówi do mnie ( ten pedzio), ze on nie ma możliwości stwierdzenia, czy
    moje zastrzeżenia są słuszne.
    Ja mu na to mówię: niech Pan to włączy do prądu i dotknie tutaj...
    Powiedział, ze tego nie zrobi.
    Ja nie powiedziałe mu tego, co o nim pomyślałem i o tej całej zas...ej
    firmie.

    Musiałem zmienić harmonogram prac i do dzisiaj klnę tę firmę.