eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekoszmar - reklamacja w Leroy › Re: koszmar - reklamacja w Leroy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: koszmar - reklamacja w Leroy
    Date: Mon, 16 Aug 2010 21:30:26 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <i4c3kr$q2q$1@news.onet.pl>
    References: <i42n8o$ssd$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@i...googlegroups.com>
    <4c66d719$0$21007$65785112@news.neostrada.pl> <i46rp0$pv4$1@news.onet.pl>
    <b...@v...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: lzu114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1281987035 26714 95.50.150.114 (16 Aug 2010 19:30:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Aug 2010 19:30:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:401520
    [ ukryj nagłówki ]

    Marek wrote:
    > On 14 Sie, 21:45, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    >> Jan Werbiński wrote:
    >>> Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w
    >>> wiadomości news:68dda7dd-e491-44a9-9d90-Ja mu na to mówię: niech Pan
    >>> to włączy do prądu i dotknie tutaj...
    >>> Powiedział, ze tego nie zrobi.
    >>> Ja nie powiedziałe mu tego, co o nim pomyślałem i o tej całej
    >>> zas...ej firmie.
    >>
    >>> Musiałem zmienić harmonogram prac i do dzisiaj klnę tę firmę.
    >>> ----------------
    >>
    >>> Trzeba było zwrócić na podstawie niezgodności towaru z umową, a nie
    >>> reklamacji. Dałeś się zrobić.
    >>
    >> trzeba było zwrócić bo tak... Leroy przyjmuje zwroty towaru bez
    >> gadania.
    >
    >
    >
    > Tak, czy owak, trzymanie sie przez nich sztywnych procedur, jesli sa
    > na niekorzysc klienta - zle o nich swiadczy.
    > Mogli przeciez przyjac zwykly zwrot i dac mi inny egzemplarz.
    > Ale pedal ma w dupie klientow i ich problemy.

    Przecież klient sam zaproponował konkretną opcję.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1