    From: "Tomemk" <S...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: koszt ekipy
    Date: Tue, 8 Feb 2011 16:24:44 +0100

    > podsumowując i tak jestem bardzo zadowolony,bo wybudowalem w miescie dom w
    > cenie mieszkania :), przeliczając cene 1m2 to 3 x taniej wyszło mi z
    > dzialką
    > niż
    > 1m2 mieszkania.

    A to mozliwe:), duza konkurencja na Sląsku
    Znajoma budowała niedaleko Raciborza, ekipa była z Rudek czy Rudki może
    przekręciłem, jakas wioska niedaleko Raciborza, budowala rok wcześniej czyli
    2007-2008 placiła
    36k za dom piwnica, parter poddasze, bez dachu, ta sama ekipa jak miała mi
    robić, to już chciała o 8k więcej, rok pozniej + musiałbym załatwiać do
    schodów kogoś i zbrojeń. A to byl dla mnie kłopot

    Jak ona budowała to wtedy 1szt porothermy 44ki z Czech była za 11zł (w
    Polsce brakowało i było drogo)
    rok pozniej placilem juz 6,5zł, juz nie było problemu z materiałem, niestety
    robocizna poszła ostro w gorę.
    za dach Gorale wzieli jej 12k a mi juz 22k (domy bardzo podobne), mimo ze
    taniej material był, to wyszlo niekorzystniej dla mnie.
    Za to teraz przyzwoite ceny wykonczen :)
    np 30m2 za kafelkowanie, 40m2 sufity, tynki z materiałem 23zł, posadzki
    11zł (wszystko za 1m2) i ekipy z dobrymi opiniami, mozna jeszcze taniej, ale
    mniej pewnie.

    pozdrawiam