  • Data: 2013-01-25 08:34:05
    Temat: Re: koszt polozenia sieci wodociagowej
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2013 22:08, Marcin ? pisze:
    > U?ytkownik "Adam" <a...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    ps.com...
    > W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 21:15:51 UTC+1 u?ytkownik Marcin ?
    > napisa?:

    > Ja mialem 400mb z czego 380mb to siec, a 20mb przylacz. Koszt zamknal sie w
    > 6 tys pln z budowa, materialem, projektami. Podzielilismy to na trzech
    > sasiadow i kazdy wydal 2k pln i woda byla w tydzien ;) Mozesz sie z nimi
    > klocic i sadzic - pytanie czy wolisz sie sadzic czy miec w domu wode? :-)
    > pozdr.

    Miałem podobny dylemat ale ciągnąłem przyłącz/sieć wodną i kanalizacyjną.
    Oczywiście należy to do obowiązków gminy. I tu uważaj jak będziesz szedł
    do gminy to czasem nie daj się wrobić, że dadzą ci zgodę ale
    równocześnie przekazujesz tą sieć na gminę. Jeżeli nadal będzie ona
    twoja po zrobieniu możesz zażądać od gminy wykupu. Jeżeli ktoś się
    będzie chciał dołączyć to za wyrażenie zgody możesz chcieć od niego
    zwrotu części kosztów. Ja czekałem 2 lata jak zjawiło się dwóch chętnych
    podzieliłem koszt jaki poniosłem na 3 i mamy teraz wspólny odcinek
    sieci. Jak pojawią się następni znów rozłożymy koszty. A potem zrobimy
    przekazanie na gminę i oni będą musieli ją konserwować.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com