  • Data: 2013-01-28 13:30:51
    Temat: Re: koszt polozenia sieci wodociagowej
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 13:10:30 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > Dnia pięknego Mon, 28 Jan 2013 03:37:44 -0800 osobnik zwany Kris napisał:
    > ale to ty je powodujesz
    Ja nie powoduję problemów- to Andrzej nie ma odpowiedniego narzędzia aby tych
    problemów nie mieć.
    Coraz więcej osób korzysta z google groups więc warto może się do tego dostosować.
    Serwery news padają jak muchy, te co sa to tez kłopoty sprawiają- nie widac postów z
    niektórych serwerów itp.

    >Twoja wygoda,

    > to zrób to tak by innym nie utrudniać życia. Na razie pokazujesz, że
    >
    > liczy się tylko Twoja wygoda a innych masz głęboko w d...

    Ale innym oprócz Andrzeja który zaśmieca masowo grupy swoim "łam wiersze" (i nie
    tylko ja mu na to uwagę zwraca)jakoś to raczej nie przeszkadza.
    Google groups jest jakie jest i na to wpływu nie mamy, ma jednak kilka zalet więc
    może warto sobie uświadomic że niektórym wygodniej z tego korzystać niż z
    "tradycyjnych" czytników i serwerów i się dostosować.