    From: "amir" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: koszt układania styropianu pod posadzki
    Date: Sat, 30 Oct 2010 23:12:05 +0200

    > Rzuć swoją dotychczasową pracę, załóż firmę, daj ogłoszenia i szukaj
    > robót, wtedy będziesz wiedział czy to jest w normie cena. Zapewniam Cię,
    > że nie jest to cena w normie, bo rynek stoi w miejscu. Tak naprawdę
    > powinni skasować za to dwa razy tyle, ale ceny spadają w dół na łeb na
    > szyję.. Jeszcze niedawno za układanie paneli brało się 40-60 zł za metr
    > kwadratowy.. Dzisiaj ceny są na poziomie od 7 zł (!!!!!!) do 20 zł za metr
    > kwadratowy. Śmiechu warte. Zatankuj samochód, jedź kilka razy do sklepu,
    > siedź u kogoś kilka dni w robocie i rób to za 7 zł za metr, powodzenia...

    a cos ty tak się nakręcił :)
    chyba to twoja branza, ze tak się spieniłes

    mnie te ceny cieszą wcześniej były po prostu przesadzone
    na szczescie bum budowlany mamy za sobą, ale to ty zawsze mozesz zmienic
    branze ja nie mam potrzeby

    niestety moj początek budowy przypadl na centrum bumu,
    i za robote placilem ponad 100% wiecej niz rok wczesniej
    za podobny dom siostra zony.
    ona budowala 2007 ja 2008

    tyle, ze ona za porotherm placila 11zł a ja juz ok 7zł, ona stal ok 4,5k ja
    ok 3k
    itp itd

    to byl okres, ze brakowało rąk do pracy a partacze naciagali
    i sciany mam, co wychodzi na wykonczeniach bezlitosnie.