  • Data: 2011-07-10 20:40:21
    Temat: Re: kosztorys
    Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek" napisał w wiadomości grup

    "Marcin Kloc" <m...@g...com> wrote:
    > Rożnie już słyszałem. Jeden robił za 12000 drugi zrobił za 3000. Dzwoniłem
    > i pytałem o ceny. Wszystkie papiery są, projekt warunki itp,itd. Tylko się
    > podpiąć - musi wystarczyć.

    >Mnie woda razem z gazem kosztowała niecałe 3000zł. To był target szwagra.
    >Podobnie jak ja, sam podkopal do granicy działki wodę, sam wykopał cały rów
    >pod gaz. No i wyszło 2000zł więcej niż u mnie. Pierwszą ofertę miał na
    >prawie 7000zł, więc i tak zaoszczędził sporo.
    Ja miałem ok 90 metrow. Koparka 500zł, rury kanalizacyjne kupione u
    producenta + rura do wody + studzienki i inne pierdoły wyszło chyba ok
    3000zl
    Lokalne firmy chciały ok 100zł za metr czyli ok 9-10tys. robiąc samemu
    zaoszczędziłem połowę

    >Oby :) Mój szwagier ma dom 140m2 i za okna Avante z roletami w kolorze
    >złoty dąb (tylko z zewnątrz) zapłacił ok. 35 tys.
    >Ja mam 180m2 i za okna białe kommerling z roletami zapłaciłem 23 tys. zł.

    Kurcze skąd wy te ceny macie. U mnie pierwsze wyceny okien na cały dom były
    od 11 do 23tys. po negocjacjach kupilem za ok 8tys bardzo dobre okna z
    Drutexu. Wg cen ktalogowych producenta wychodzilo faktycznie coś kolo 14 tys
    ale konkurencja dystrybutorow zrobiła swoje i kupiłem za ok 8 tys z
    montażem- kolor zloty dąb
    >Rolety kosztowały ok. 9 tys.

    A po co rolety. Zbyteczny nic nie dający gadżet.

    Jak lubisz zapłacić za naklejki "Wiś.....ki" "Hor...an"to ok.
    Ja mam brame Skorpion z Allegro z napędem i kosztowała 2tys zl. I działa i
    jest ok i polecam innym

    Elektryka powinienes sie w 3tys zmieścić
    > w złocie nie bede robił.

    Zasobnik + kociol to może być 3tys jak nie będzie chcial kotła z podajnikiem
    itp

    Na co zamierzasz wydać 8400 w robotach malarskich?

    100mkw *30zł =3000zł

    26tys na podłogi???
    Żarty jakie? Tyle mozna oczywiście wydac ale to nie target grupowiczów tej
    grupy.

    Można i kilka razy wiecej jak ktoś nie ma szacunku do pieniędzy
    >Jedno jest pewne - nie oglądał każdej złotówki z dwóch stron tak jak ja ;)

    Ja oglądałem każdą złotówke z 3 stron i prawie 200 metrowy dom na działce
    800metrów wybudowałem za ok 300tys. Działka+ projekt, pozwolenie itp wyszło
    60 tys a za 240 tys wybudowałem w przyzwoitym standardzie chałupe. I
    mieszkam już 3 rok

    --
    Bartek