  • Data: 2011-07-10 21:01:10
    Temat: Re: kosztorys
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Można zrobić sobie kuchnię za 30 i 50 tys, ale da się zrobić przyzwoitą za 5 -
    > 7 tys.
    > To samo z łazienkami...
    > Można wykończyć każdą w kwocie 25 tys, a można i po 3... :-)
    >
    > Wykończeniówka to sprawa baaardzo nieobliczalna, bo każdy ma inny gust i inne
    > oczekiwania co do tzw. standardów, a tu na rynku oferta bardzo bogata i... o
    > zgrozo ! można praktycznie ten sam żyrandol kupić w cenie 1000 zł i 100 zł...
    > Wszystko zależy od tego jak człowiek da się okręcić przez sprzedawcę :-))).

> [...]

    Apropos kuchni, to się nie wypowiadam czy mało, czy dużo. Ale byłem jakiś czas
    temu u znajomego, który pokazywał mi swoją chałupę. Łazienki, halle, schody,
    kuchnia... widać było, że na bogato. Znajomy ma gadane, więc buzia mu się nie
    zamykała i opowiadał mi o swojej budowie (wbrew pozorom bardzo oszczędnie
    budował i dużo robił sam) a ja oglądałem. Kiedy byliśmy już w kuchni, zaczął
    mówić o meblach, cenach, frontach, których jeszcze nie było... Gdzieś tam padła
    kwota 8 tys. zł. Zacząłem dopytywać: "To te meble, bez frontów, kosztowały 8
    tys?" A mebli dużo nie było, może z 8mb szafek pod sufit i wyspa ze
    zlewozmywakiem. "Nie, nie, 8 tys. kosztowało wypełnienie szuflad." I nie
    chodziło mu o same szuflady - mechanizmy, kosze, carga itp. Samo wypełnienie...

    --
    Bartek