    From: "mim" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kosztorys - podsumowenie - prosba o opinie
    Date: Fri, 3 Apr 2009 11:42:25 +0000 (UTC)

    )
> [...]
    > 12. Wykonanie kompletnego dachu (położenie blachodachówki,obsadzenie
    > okien, rynien, gąsiorów, itd itd) - 17,000
    >
    > czyli cała robocizna (od pierwszego wykopu po obsadzenie okien w dachu)
    > zamknie się w ~65200 zł ....
    >
    > Trochę drogawo, ale biorąc pod uwagę iż ja mam tylko wskazac gdzie ma
    > stać działka i zapewnić prąd/wodę .... inne ekipy z którymi rozmawiałem
    > podejmowały się budowy samych murów za ~30tyś i do tego trzeba było
    > załatwiać im jakieś garaże/wc/koparki/maszyny etc etc ...
    > Co sądzicie o powyższym kosztorysie ? Nie jest przypadkiem przesadzony ?

    :)
    przytoczyłeś etapy robót i ich oferowaną warość.
    a na koniec zadałeś pytanie (wybacz;) typu :
    czy 1000 zł za kawałek auta nie jest przesadzone :)
    nie da się określić bez ILOŚCI (a dodatkowe info tylko doprecyzuje kwotę)
    czy np. 1000 za zagęszczenie gruntu to dużo czy mało .
    sam czujesz że oferta ofercie pod wzgledem jej zakresu nie jest równa , a co
    za tym idzie ma to wpływ na cenę .
    resume : niech Ci pomoże twój kier-bud :)
    powodz.
    mim