  • Data: 2009-04-03 11:47:49
    Temat: Re: kosztorys - podsumowenie - prosba o opinie
    Od: "Pawel" <p...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj,

    Wydaje mi się troche drogawo. Fakt ja budowałem okolo 2 lat temu ( ale wtedy
    mysle że były porownywalne ceny - po był bum budowlany )
    Za postawienie domu w stanie surowym - w zasadzie wszytsko co piszesz -
    oprócz położenia dachówki ( bo kasy nie starczyło ale odeskowali i
    przykryli papą ) zaplacilem 26000 .
    Domek mniejszy bo 140 metrów.

    Wiec te 20 % zejdą z ceny napewno- wkocu jest kryzys.

    pzdr
    Paweł