  • Data: 2011-01-04 10:19:55
    Temat: Re: koszty CO i CW w domu grudzień
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "severin" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ifur01$jn5$1@news.onet.pl...
    > Każdy, kto poddaje w wątpliwość jedynie słuszną metodę ogrzewania domu
    > gazem jest dla ciebie cwaniakiem???

    Ja o młotku, ty o kotku. Mówimy o temperaturze w domu, a nie o tym czym ją
    wytwarzamy. Jak nagrzejesz w domu koksem to 21 stopni będzie inne niż 21
    nagrzane gazem?
    Dla pełnego wyjasnienia - nie mam nic do ludzi ogrzewajacych węglem, gazem,
    czy PC -ich osobista decyzja.

    >To dosyć smieszne co piszesz, jednoczesnie przyznając mi rację, że temp.
    >20-21 stopni nie jest temp. komfortową i wcale nie jestes wyjątkiem.

    Dla mnie nie jest, dla innych jest. Rozumiesz ten drobiazg, ze to co ci nie
    pasuje innym może pasować? I że jesli ktos ma w domu chłodniej, to znaczy że
    tak lubi, a nie że przesadnie oszczędza?

    >W jaki sposób masz dostosowac temp. w swoim domu, to proste, zacznij z
    >dzieciakami biegac po domu, na pewno zrobi ci się cieplej.

    Mniej wiecej takiej odpowiedzi sie spodziewałem - bo własciwie co miałbyś
    powiedzieć.

    b.