eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekoszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;) › Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    Date: Sat, 7 Apr 2012 16:02:20 +0200

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jlnpga$6po$1@inews.gazeta.pl...

    > W łazience mam halogeny. W przedpokoju żarówki energooszczędne
    > (miniaturowe) , które mają szybki start i szybko osiągają swoją max
    > wydajność.

    Tylko po co skoro swieca wzglednie krotko?

    > Świetlówki mają swoje wady to oczywiste , ale i tak są kilka (naście) razy
    > tańsze od żarówek LED , dają lepsze światło i dużo mocniejsze ...
    > A o to chyba chodzi ?

    Wlasnie nie...

    > Haha ...
    > A Led to nowość ?
    > Ta technologia ma kilkadziesiąt lat , tyle że nie została wymyślona do
    > tego do czego obecnie jest stosowana ..

    Nie zrozumiales..

    > Szczerze mówiąc to żałosne co piszesz ...

    Tego sie spodziewam..

    > Nikt nie każe ci w pokoju wieszać lampy z jedną żarówką i takie
    > "argumenty" są delikatnie mówiąc żałosne.

    Nic nie rozumiesz..

    > Żarówki energooszczędne przez kilka lat mocno się zmieniły. Obecnie są
    > coraz mniejsze i dają coraz więcej światła. Mają różne kształty.
    >
    > Na Ledach to zarabiają ale sprzedawcy i pośrednicy ...
    >
    > Klienci kupują żarówki LED "odpowiedniki żarówek 60w" , wydają po kilka
    > stówek (kilka tysiecy zł) , wymieniają wszystkie żarówki tradycyjne na LED
    > bo chcą zaoszczędzić ...

    guzik prawda....
    Widziales kiedys podswietlony po bokach sufit podwieszany? A moze ukryte w
    grubosci plyty podswietlenie blatu kuchennego? Podswietlane cienkie lustra w
    lazience? Moze podswietlenie schodow? Podswietlane polki? Ja widzialem,
    nawet u siebie w domu.
    Myslisz, ze wsztyscy klienci to debile montujace ledy dla oszczednosci
    zamiast tradycyjnych zarowek? Tego po prostu nie da sie zastapic niczym
    innym. Ledy to zadna nowosc, ale daja mozliwosci aranzacji jakich nie daja
    zadne inne zrodla swiatla nie pozerajac przy tym energii, dajace latwo sie
    sterowac, ukladac bez martwienia sie o temperature gdzie kolwiek. Dzieki
    ledom mozna uzyskac oswietlenie tam gdzie sie chce, wykorzystujac niby wade
    ktora jest skupienie swiatla w zarowkach z ledami mocy. Widno moze byc w
    konkretnych miejscach a nie w calym pomieszczeniu jak pod latarnia. Ja tak
    mam i mam gdzies, ze to drogie rozwiazanie, tego nie uzyskam niczym innym.

    Pozdro.. TK