eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekoszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
  • Data: 2012-04-07 21:23:55
    Temat: Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.04.2012 20:42, Kris pisze:
    > W dniu sobota, 7 kwietnia 2012 19:40:31 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > .

    > Masz chyba cos nie tak z instalacją albo siec energetyczna u Ciebie coś nie
    > tego. U mnie zadnych zjawisk negatywnych nie obserwuje a uzywam spawarki,
    > dużych pił do drewna tzw krajzegi(3 fazowa i mała 1fazowa), duża samorobna
    > przecinarka do metalu(3 f) betoniarka i inne mniejsze narzędzia. Nieopodal
    > warsztat ślusarski i tam spawarki, tokarnia itp.
    > A nic mi nie przygasa/ rozjasnia

    Cóż, wahania w poziomie napięcia to raczej norma, więc albo masz jakieś
    wyjątkowo dobre przyłącze trzymające napięcie w granicach jednego volta,
    albo... masz kiepski wzrok ;-) (lub wysoką tolerancję ;)

    Mi przeszkadzają zmiany natężenia oświetlenia żarowego wynikające z
    wahnięć na poziomie kilkunastu voltów (zmierzone miernikiem
    uniwersalnym) - a to jest jak najbardziej w granicach normy dla
    prawidłowego napięcia.