  • Data: 2013-09-20 14:51:17
    Temat: Re: kratka wentylacyjna
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >właśnie INNE wnioski końcowe co roku mnie irytują. dlatego właśnie chcę
    >przebudować wentylacje, ale zanim to zrobię wolałem zapytać. W drzwiach mi
    >kazali zrobić wywietrzniki aby zapewnić przepływ powietrza. w oknach na
    >razie nie.

    Aby się nie przyczepił żaden kominiarz:

    1. W kuchni NIE może być okapu kuchennego a co najwyżej pochłaniacz.
    Zakazane są wentylatory wywiewne w wentylacji grawitacyjnej.
    Dlaczego ? Włączając wentylator powodujesz powstanie ciągu wstecznego ...

    2. W każdym pomieszczeniu nawiewnik (poza łazienką i kuchnią) , no chyba że
    w kuchni jest piec/kuchenka na gaz
    3. W kuchni i w łazience - wywiewnik
    4. We wszystkich drzwiach kratka wentylacyjna lub podcięte drzwi (min 1cm)

    I na 100% się nie przyczepią :)