  • Data: 2015-02-16 14:48:43
    Temat: Re: kredyt, pożyczka na dom czy mieszkanie.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Im się pomyliło i chcieli powiedzieć 100-150m :-)

    Ja nie twierdzę że tak jak mam jest dobrze. Ja nie wiem. Uczyłem się o tym
    lata temu i jakoś szczególnie nie uważałem na zajęciach. Z tego co widzę
    inni maja tak samo. Osobiście nie znam nikogo kto miałby ochronniki klasy A,
    a pioruny jak waliły tak walą. W ogóle ochronnik klasy B (jak ja) ma jakieś
    10% a może jeszcze mniej w nowo budowanych domach. W starych to w ogóle nikt
    o tym nie słyszał.

    > Na razie miałeś
    > szczęście, że piorun nic nie popsuł :-)

    Pioruny waliły, wala i będą walić a jeszcze nie słyszałem by komuś padł
    sprzęt w domku. W blokach to bywało że tak (od anteny, albo kabla sieciowego
    rozpiętego między blokami), ale nie w domku. Więc nie wiem, czy to kwestia
    szczęścia - bo to by znaczyło że wszyscy mają szczęście, ja bym raczej
    odwrócił tezę i napisał że trzeba ogromnego pecha by piorun coś uszkodził
    gdy masz przyłącze w ziemi, a ogromnego pecha do kwadratu gdy dodatkowo masz
    odgromnik klasy B.

    Pozdrawiam
    Ergie