    From: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: krzywe grzania w sterowniku pogodowym
    Date: Mon, 12 Jan 2009 15:16:55 +0000 (UTC)
    <gkfaav$fu3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gkfe1b$ft7$1@inews.gazeta.pl>
    <gkfkt3$3o9$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    Janusz Pawlinka <j...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Vaillant nie udostępnia serwisówek na swoim serwisie WWW (przynajmniej
    > tym ogólnodostępnym polskim),
    ja nie pisalem ze Viessmann udostepnia, tylko ze mozna z netu sciagnac ;-)

    > Powiedz to mojemu koledzie zza biurka, któremu super-hiper kondensacyjny
    > Urlich wysiadł drugi raz w tym roku ;)
    zas pech ;-)

    > No chyba, że znajdzie się jakaś oświecona dusza, która odpowie na pytanie:
    >
    > Jak wyłączyć w sterowniku VRC420 funkcję przeciwzamarzaniową nie czekając
    > aż na zewnątrz będzie +6 ani nie wyłączając z obwodu zewnętrznego czujnika
    > temperatury?
    spytaj na elektrodzie na forum 'Systemy Grzewcze' - tam udzielaja sie
    serwisanci. Nie jest wykluczone ze tam znajdziesz rowniez serwisowke (lub ktos
    Ci podesle).

    Ja szczesliwie mam prosta instalacje bez pogodowki, wiec przeciwzamarzaniowe
    sie (teoretycznie bo nie wyprobowalem) wlacza gdy w srodku domu bedzie +5st.
    I prawde mowiac nie wiem czy mozna wylaczyc. Pisalem o normalnej pracy pompy
    obiegu - mozna ustawic na prace ciagla lub prace z wyznaczonym czasem dobiegu.
    Inna sprawa ze ja serwisowke mam oryginalna papierowa wpieta w dokumentacje
    kotla wraz z innymi instrukcjami i papierami.

    A Viessmann tez mi sie zepsul (fakt ze po 7 latach), a konkretnej aparat
    palnikowy (firmy 3ciej). Ale udalo sie samodzielnie naprawic - jakies zimne
    luty sie pojawily i pomoglo gruntowne przelutowanie. Cena nowego malo smieszna
    ;-/ Na szczescie bez wiekszych problemow mozna takie czesci dostac na
    niemieckim ebay'u (uzywane) za calkiem sensowne pieniadze.

    pozdrawiam
    Bruno