  • Data: 2009-01-12 17:55:22
    Temat: Re: krzywe grzania w sterowniku pogodowym
    Od: "kiki" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    "leku" <l...@p...wprost.pl> wrote in message
    news:gkfv0b$2u1e$1@news.ett.com.ua...

    > Przy regulacji pogodowej pieca wymagana jest ciągłą praca pieca
    > a tym samym i pompy. A stabilizacja temperatury wewnętrznej
    > odbywa się za pomocą automatycznie dobieranej krzywej
    > grzania zależnie o temperatury zewnętrznej w połączeniu z modulacją
    > (najlepiej płynną) mocy pieca.
    > Tyle teorii :)

    W regulatorach Vailanta można wejść w menu wciskając "I" oraz "+"
    równocześnie i tam jest 100 parametrów do poustawiania wybiegów pomp, czasów
    i różnych pierdół. Ale to jest na głównym sterowniku bez względu czy
    pogodówka jest czy nie. Nie wiem co by było jakby wyjąć pogodówkę i zobaczyć
    czy wszystkie parametry są nadal dostępne.
    Są w sieci PDF-y dla serwisantów jak to ustawiać i co oznaczają natomiast
    ukrytych menu nie znalazłem w samym regulatorze pohodowym 410s i 420s