  • Data: 2009-01-13 10:33:54
    Temat: Re: krzywe grzania w sterowniku pogodowym
    Od: "Maciej" <m...@u...math.uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hehe, doczytalem. I... o czym to bylo w tym watku? ze nie kazdy sterownik
    > pozwala wszystko ustawic? Wiec w tymze Brotje (to jest TriBloc TE 23 C)
    > ustawia sie po prostu krzywa, im wiekszy numerek tym wyzsza temperatura
    > obiegu
    > i jednoczesnie bardziej stroma krzywa. Jesli wiec przy 0st na dworze
    > potrzebne
    > jest 60st w obiegu (krzywa 2) to niestety przy -25 bedzie 90st w obiegu -
    > tak
    > wynika z obrazka. Jesli mialoby byc 80st w obiegu to krzywa powinna byc
    > 1.75,

    Czesc: Mam kociol Broetje Triobloc TE 26 i sterownik pozwala mi ustalac
    zarowno nachylenie krzywej (pozycja 17 sterownika) jak i przesuniecie
    rownolegle krzywej (pozycja 64 sterownika). Byc moze masz inny sterownik
    pogodowy. Ktos inny juz wspomnial, ze ma inny kociol Broetje, i tez obie
    regulacje dostepne. Temperatura pomieszczen i tak steruja termostaty na
    grzejnikach, temperatura zasilania ogranicza tylko maksymalna moc, ktora
    mozna z kotla pobrac. Mi moj kociol akurat bardzo sie podoba.
    Pozdrowienia,
    MAciej