  • Data: 2012-05-11 08:41:43
    Temat: Re: kto wykonał częściowe podpiwniczenie i czy poleca?
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4facb10a$1@news.home.net.pl...
    > A ja powiem tak. Nigdy bym nie wybudował domu bez piwnicy!!! Jesli są
    > warunki to przemyśl pełne podpiwniczenie. Ci co jej nie mają wcześniej czy
    > póżniej stawiaja domki gospodarcze bo sie po prostu nie mieszczą (rowery,
    > kosiarka, taczka, stoliki, krzesełka itd., itd..) Ja mam w piwnicy garaż
    > 30 metrowy, kotłownie, spiżarke, pokoj bilardowy, saune + siłownie,
    > łazienkę :) Gdzie ja bym sie z tym wszystkim pomiescił :)
    > Podsumowujac...zyskujesz powierzchnie użytkową ktora jest pod wspolnym
    > dachem. W moim przypadku 300m/kw łacznie z garażem i 200 m/kw dachu. I
> [...]

    w obecnym domu mam pełne podpiwniczenie. Garaz jest potrzebny - w porządku.
    Wszystkie inne pomieszczenia to rupieciarnia.
    Dzieki temu mialem miejsce na zbiornik odzysku ciepła bo niepotrzebnego
    miejsca jest od cholery.
    Zeby w ogóle zagospodarowac przestrzeń z jednego zrobiłem biuro gdzie
    urzęduję teraz - pomieszczenie wyszło bez okien i o wysokosci 1,8m.

    W nowobudowanym piwnicy nie będzie - poza miejscem pod klatka schodową, tyle
    zeby piwo stało w chłodniejszym miejscu. A dla rowerów i samochodów postawie
    garaz wolnostojący, wyjdzie zdecydowanie taniej niz piwnica.

    b.