  • Data: 2012-05-11 10:05:58
    Temat: Re: kto wykonał częściowe podpiwniczenie i czy poleca?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-05-2012 o 09:28:51 Robert G <r...@g...pl> napisał(a):

    > Adam.... w pełni się z Tobą zgadzam, ale pod jednym warunkiem.
    >
    > Jak masz na budowę odpowiedni budżet !!!
    >
    > Pamiętaj, że jesteś w pewnego rodzaju elicie i nie równaj się z
    > przeciętnym budującym.
    > Miałeś pół bańki do wydania w ciągu trzech lat, to wydałeś i masz
    > chałupę jaką masz. Kolega prawdopodobnie- tak wynika z jego wypowiedzi -
    > nie ma takich pieniędzy do dyspozycji, zatem musi iść na kompromis i
    > budowanie domu z pełną piwnicą może go zarżnąć finansowo.
    Robert nie przesadzaj, mam piwnicę to wiem ile kosztowała,
    różnica to jest strop czyli jakieś 12-15tys, trochę bloczków wylewka, tynk
    bo mam otynkowaną, sądzę że w 30-35tys można się zmieścić, u mnie piwnica
    ma 87m2.
    Reasumując jeżeli komuś 35tys nie pozwoli skończyć domu to znaczy że w
    ogóle nie
    powinien się brać za budowę bo go nie stać.

    --
    Pozdr
    JanuszK