  • Data: 2012-05-11 09:28:51
    Temat: Re: kto wykonał częściowe podpiwniczenie i czy poleca?
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam napisał:
    > Uwierzcie że można ją fajnie
    > zagospodarować.

    Adam.... w pełni się z Tobą zgadzam, ale pod jednym warunkiem.

    Jak masz na budowę odpowiedni budżet !!!

    Pamiętaj, że jesteś w pewnego rodzaju elicie i nie równaj się z
    przeciętnym budującym.
    Miałeś pół bańki do wydania w ciągu trzech lat, to wydałeś i masz
    chałupę jaką masz. Kolega prawdopodobnie- tak wynika z jego wypowiedzi -
    nie ma takich pieniędzy do dyspozycji, zatem musi iść na kompromis i
    budowanie domu z pełną piwnicą może go zarżnąć finansowo.

    Ze swej strony powiem, że lepiej zbudować domek zgrabny i mniejszy,
    niepodpiwniczony, a jako-tako wylądować finansowo i po jakimś czasie
    dobudować sobie budyneczek gospodarczy nie zarzynając się, niż brać
    kredyt do granic możliwości i potem płakać, czy na gwołt sprzedawać, bo
    nie da rady spłacać.

    Ja też wybudowałem bez piwnicy i swej decyzji nie żałuję, chociaż mogłem
    i miałbym dodatkowo ok 100 m2 - czyli razem pewnie tyle ile Ty w swoim
    domu, ale nie miałem na to budżetu, a że działka wygodna, to za kilka
    lat strzelę sobie budyneczek na zgłoszenie, może z jakąś wiatą i będzie
    git, a ja nie zbankrutuję hehe...

    Nie mierz wszystkich swoją miarą, bo nie wszyscy mają miesięczne dochody
    liczone w równowartości tysięcy euro - żyjemy w Polsce :-))).

    pozdrawiam
    Robert G.