  • Data: 2012-05-15 11:23:45
    Temat: Re: kto wykonał częściowe podpiwniczenie i czy poleca?
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:
    > Powody są różne, dlatego twiedzę że zapas jest potrzebny i decyzja
    > że piwnica i tylko ona przeważa szalę na to że domu nie skończymy
    > oznacza po prostu że nie powiniśmy budować tylko lepiej sie przygotować,
    > tzn finanse lub inny projekt.
    > I gdzie tu widzisz bredzenie?

    Widzę, że dla Ciebie piwnica/jej brak stanowi o powodzeniu przedsięwzięcia.
    Trochę schematycznie podchodzisz do sprawy. Uwierz, że ktoś może mieć
    inne zdanie od Twojego i wcale nie musi od razu z tego powodu być w
    wielkim błędzie :-))).
    Wybuduje dom bez piwnicy i będzie szczęśliwy zamieszkując go przez
    dłuuugie lata, a na kosiarkę też miejsce znajdzie jak się postara.
    Stwierdzenie, że jak budujesz dom z piwnicą, to jesteś gość i super
    przygotowany, a jak bez to niedorajda życiowa jesteś... jest
    nieporozumieniem, a taka myśl mi przebija z Twoich wypowiedzi.
    Nie zgadzam się z czymś takim i nie ujmując nikomu, mówię o tym
    publicznie. Zwyczajnie nie mierz wszystkich swoją miarą i będzie git, bo
    jeden lubi ogórki, a drugi ogrodnika córki i tyle :-).

    pozdr
    Robert G