  • Data: 2012-05-15 21:21:38
    Temat: Re: kto wykonał częściowe podpiwniczenie i czy poleca?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15-05-2012 o 11:23:45 Robert G <r...@g...pl> napisał(a):

    > Widzę, że dla Ciebie piwnica/jej brak stanowi o powodzeniu
    > przedsięwzięcia.
    Widzę że nie zrozumiałeś, ja podałem że koszt piwnicy jest problemem,
    czyli przy małym domu 20tys, a nie sama piwnica.
    Sam wiesz dobrze że najczęściej robimy zbyt optymistyczne kosztorysy
    i na koniec budowy najczęściej brakuje kasy, ja podałem przykład że
    jeżeli ktoś na początku budowy mocno się zastanawia na piwnicą ze względu
    na koszty to oznacza że ma mocno napięty budżet, czyli że powinien
    sprawę przemyśleć niż pchać się w budowę i skończyć na niskończonym
    budynku.

    --
    Pozdr
    JanuszK