  • Data: 2010-03-17 15:07:44
    Temat: Re: które schody zabiegowe będą wygodniejsze?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej pisze:

    > Jakie będziesz miał wymiary schodów, tj. wysokość i głębokość?
    > Ja nie upieram się przy drugi spoczniku, chyba źle wytłunaczyłem,
    > chodzi mi własnie o ten "zakręt".

    Trudno mi tak z głowy wyliczyć, a na budowie będę może w przyszłym, a
    może dopiero w następnym tygodniu, jak zacznie się robota :-). Jeżeli
    chodzi o wysokość schodów, to coś mi się przypomina, że majster
    wspominał o 17,5 cm. Schody są szerokie na 94 cm w miejscu, gdzie są
    proste, a na ostatnim biegu - z półpiętra na poddasze, za spocznikiem -
    na 100 cm i tam będą miały wysokość 18 cm, bo zmieniliśmy materiał i tym
    samym wysokości się nieznacznie zmieniły w stosunku do projektu. W
    projekcie było 18/26 i 18/25 na wyższym biegu.