  • Data: 2014-06-07 20:24:02
    Temat: Re: ktory rekuperator?
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin N wrote:

    > A tego to nie rozumiem. Dlaczego mam wymienić filtr ZANIM faktycznie
    > jest to potrzebne?

    to mniej więcej jak w odkurzaczu, czekasz aż zapali ci się lampka czy
    wymieniasz wcześniej bo już słabo ciągnie? w centrali spada wydajność
    a prąd ciągnie ten sam cały czas
    poza tym kiedy filtr stawia większy opór to powietrze coraz bardziej
    znajduje sobie przejście obok filtra (tam zawsze jest dziadowskie
    uszczelnienie) i zanieczyszcza wymiennik, spada sprawność itd

    jeffrey