eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekuchnia indukcyjna 1 fazowa vs kuchenka na butle propan-butanRe: kuchnia indukcyjna 1 fazowa vs kuchenka na butle propan-butan
  • Data: 2012-10-02 19:53:47
    Temat: Re: kuchnia indukcyjna 1 fazowa vs kuchenka na butle propan-butan
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 2 października 2012 19:08:57 UTC+2 użytkownik Adam Płaszczyca napisał:
> [...]
    powietrzu to produkcja m. inn. tlenków azotu nijak tego obejść nie można. Zwróć
    uwagę, że taki stan występuje dopiero od kilkudziesięciu lat wraz z upowszechnieniem
    się gazu. Kuchnie w chatach chłopskich przed wiekami były znacznie zdrowsze -
    wszystko odbywało się w kanale dymowym pieca....

    > Tak, tlenek węgla był bardzo zdrowy :D
    >

    > --
    >
    > ___________ (R)
    >
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    >
    > ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    >
    > _______/ /_ GG: 3524356
    >
    > ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/r

    Kilkaset lat temu w chłopskich chatach nie było tlenku węgla. W nie chłopskich może i
    był. Ale w nielicznych. I nie dlatego go nie było bo nie został wymyślony. Taki metan
    pomimo że nie został wtedy wymyślony to był, szkoda że w za małych ilościach żeby
    wodziankę dało się ugotować. Bo ile jedna krowa i ze dwie kozy mogły napierdzieć w
    takiej chłopskiej chacie. Ale tlenek węgla w życiu. Oni wtedy palili szyszkami,
    drewnem co im pan pozwolił zebrać w lesie. Przy taki opale tlenek węgla się nie robi.
    Zwłaszcza że w chłopskich chatach moda była na otwarte paleniska. Znaczy się ognisko
    sobie w domu palili. Takim suchym opałem znalezionym w lesie palili, bo jak by
    niewolnik zwany polskim chłopem kilkaset lat temu ściął drzewo to w najlepszym
    wypadku dostał by takie wpierdy że z tydzień by leżał na brzuchu i jęczał. A potem
    wykitował na jakieś zakażenie. Znaczy się kara boża by to była za kradzież.
    Przynajmniej tak by ksiądz na kazaniu powiedział. Bo złodziejstwo trzeba tępić, jeśli
    się nie okrada biednych. Oj Panie Płaszczyca. Udzielacie się na grupie a historii
    Polski nie znacie.